2011. június 23., csütörtök

blogom első dijja! :'( :D


És a szabályok hozzá:

1. Elfogadja a díjat, aki kapja és megköszöni –hisz, mind etikusak vagyunk :D
2. Közzéteszi a blogján és büszke arra, hogy nem csak egyféleképpen tudunk szerelmesek lenni :)
3. Leírja, hogy számára milyen volt/van az első nagy szerelem - amire sokan mondják, hogy plátói, de ez nem igaz!
4. Tovább adhatja olyanoknak, akik szerinte tudják, mit jelent az a szerelmes történet, ahol nem csak dúl a láw :)

1. Köszönöm ezt a díjjat Szusinak, Nagyon Sokat jelent nekem! (L)(http://aszerelemkritikaja.blogspot.com/)
2. pipálva! :D
3. Első nagy szerelem! :D hm? Érdekes. Talán az oviban volt az. Kiscsoportban kezdődött. Együtt babáztam az egyik fiúval. majd utána már csak ketten játszottunk, kergetőztünk stb. Ez kitartott egész oviban. Mindig együtt játszottunk, hűen jött locsolni húsvétkor! :D De elsőbe kerülésünk után ez eltünt! Hát ennyit a nagy szerelemről. Azóta sem talált rám, csak egy novella ereéig. Meg olyat szeretek aki elérhetetlen. Ezt már jó ember tudja és mért tagadnám Totál, Oda-Vissza bele vagyok esve Kellmaciba! :D Aki nem ismerné alias: Kellan Lutz! :D
4. Kinek is menjen. Egypár embert Szusi már lefoglalt így én csak két embernek adom.
     Maynek: http://minutestomidnightbymay.blogspot.com/ mert az ő törijét érdemes olvani. Senki sem tud olyan érzelmesen irni, mint ő. És olyan magasra pakolni a lécet mint ő! Le a kalappal előtte!
    Amynek: http://love-on-the-linkinpark-stage.blogspot.com/ mert az ő storyja felborította az életem, jó értelemben csak. LP(L)MS(L). Tehát őt is érdemes olvasni!
és találtam egy harmadikat
   Myka: http://ericsaade-story.blogspot.com/ őt még annyira nem ismerem mivel most kezdtem olvasni, de remekül ír és a története órisási!

Hát ennyi lenne! Méegyszer Hatalmas Köszönet Szusinak aki ezzel a csodás díjjal megajándékozott!

Pussssss(L)
Kstev

UI: Őrzővédőimnek is Örök Hála és Hatalmas Cuppp! (L) Nektek meg annyit Hajrá ha olvasni akartok. Még 3 komi és jönne a Friss! Rajtatok múlik Minden! Pusssssssssssszi(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése