2011. november 11., péntek

Friss?!

Sziasztok Drágáim! (már aki maradt)

Csak annyit szeretnék hogy eddig sem volt biztos a heti friss amit nagyon sajnálok. Ám a szanaxom rávett hogy irjak. Irni is fogok. Heti egy frisst fogok garantálni. Mért? Azért mivel a munkahelyemen 3 müszak lesz. És hát azt nem válalom be hogy éjjeleshéten irjak. Az már sok. De kössünk egy egyeséget. Én garantálom nektek a heti 1 frisst jobb esetben(inkább kedvben) 2öt Ti irtok nekem Sok-Sok Komit! Nem csak kettőt ami van. Oké ennek is örülök de így nem tudom meg a véleményeket hogy jó vagy rossz amit irok. GG efogult sajnos rá nem igen tudok mindig számítani.(nah meg megszállott Kellan, Rob(LP) Fan Xd)

Tehát ergo. Én heti 1 lehet 2 friss!
                  Ti pedig Komiztok Nekem minden feji után! Öszintén!

Remélem nem sok kérés Tőlem. Szeretem ezt a törit irni, jobban mint a másikat. De nem tudom a véleményeteket. És hát 17rendszeres és 2 komi elég szar állás. Bocsánat ha nyers voltam, de ilyen is tudok lenni. Imádlak Titeket és Remélem számíthatok Rátok!

Amúgy holnap legkésőbb este 11ig felkerül a Friss! Ha jók lesztek kaptok Vasárnap is!

Pussss<3
Kstev

És hogy ne maradjuk a Mackó nélkül:

Mr. mentenmegzabólomafenébenis Lutz tálalva élvezkedjetek!!!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Hogy én elfogult????? :O Na jó mostantól keményen megmondom ha valami nem jó! nem érdekel majd! DE amúgy örülök, a friss hírnek :P Ennyi!( és ne szólj egy szót se rám, mert én se fogok komizni! muhahhaaaaa mekkora fenyegetés! xD :D )
    NA jó csak vicc, frisst meg várom! :)
    Pusza
    GG

    VálaszTörlés