2011. december 12., hétfő

Mielőtt......

Csajooooooook!

Szívből mondom hogy IMÁDLAK TITEKET NAGYON!  De komolyan!  Nem ismerek mégegy ilyen társaságot akik ilyen aranyosan tudnak nyígni. KÖSZÖNÖM!!!!!!! (LLLLLLLLLL)

Amint a chatben is említettem hogy kezdek Bellára hasonlítani. Leejtettem a gépem és kampeca lett a netnek, szerencsére a gép jól van. Holnapra hozom a frisst még ha nem is fogok aludni de hozom! Ezért megéri. ÉRTETEK!!!!! KÖSZÖNÖM!!!!

És a másik. Panaszt kaptam hogy nagy a Kellan lázam. Ezt modomban áll csökkenteni. Hogy is. Hát Nekem már van Mackóm akit NAGYON SZERETEK! Remélem olvasod!!!!!! Így Kellan Mackót "árura bocsátom." Aki a legmagasabb "összeget" persze nem igazi pénzre gondolok hanem csak úgy, tehát mielőtt valaki véresen komolyan venné EZ CSAK JÁTÉK, NEM IGAZÁBÓL ELADÓ csak itt a blogoloknak. Aki a legmagasabb licitet adja "megkapja" Kellant karácsonyra. Email cimet mellékelj a komihoz. És persze engedéjt hogy majd a gyöztes nevét kirakjam.

Óra indul! Egy hetetek van rá! Hajráááááááá! Holnap délután friss!

Pusssss<3
Kstev

1 megjegyzés:

  1. szia :)
    az én összegem mindig eggyel nagyobb mint a legmagasabb
    az e-mail címem :timpi0510@citromail.hu
    várom a holnapi fejit , és sajnálom a géped
    pusszancs

    VálaszTörlés