2011. október 9., vasárnap

Ízelítő és segítség kérés!!!!!

Hallihóóóó Lányok!

Tudom már  ideje volt hogy jelentkezzek! De nem voltam mostanában a toppon, sajnos. Ám ma vagyis tegnap vagy a franc se tudja hogy mikor alaposan megmosták a fejem. Múzsáim eltünktek,  de visszaolvastam az össze eddigi fejit és komit és néhol jót nevettem, néhol pedig sírtam az olvasottakon. Vegyes érzelmekkel de erre a következtetésre jutottam: nem irtam szar stroyt így ha lesz kellő jelentkező aki olvas újra beledítem a blogot. De ez rajtatok múlik. Segítetek?????? Szeretnék vissza térni abba a világba ahonan kiszakadtam. Nos én felteszem az izelítőt és ti komiztok nekem, öszinte véleményekkel. Kaptok 3 kerek napot! Szerda este mikor haza jövök, feljövök és mérlegelek. Remélem számíthatok Rátok!!! Hiányzik a régi életem és egy két ember Főképp!!!!

Addig is Szeretés Van és Sok-Sok Pussssssss ime az ízelítő

by:Kstev

16 fejezet!

Christina

- Christopher Kellan Lutz azt kérdeztem hova megyünk? – üvöltöttem rá úgy hogy még magam is megijedtem.
- elrabollak. – vágta rá azonnal sejtelmes hangon. Meghökkenve néztem Rá, mire belőle kitört a nevetés.
- oké ez vicc volt. Egy ember tudja szóval nem teljesen titkos a rablás. – újra a csibészes mosoly jelent meg arcán. Kezdek kijönni a sodromból, de nagyon. Mintha ezt megérezte volna. Lassított, de nem állt meg. Mély levegőt véve így szólt:
- úgy döntöttük kényszer szabadságra ítélünk.
Oké, itt már semmit sem értettem. Elrabollak. Kényszerszabadság. Döntöttük. De kik? Türelmetlenül vártam a fojtatást, de a hallgatásból ítélve ő azt hitte ennyivel megelégszem. De nagyot tévedett.
- Kellan. – szóltam Rá erélyesen.
- oké elmondom. De ígérd meg hogy nem akadsz ki rajta.............................................

Ha tetszik és olvasnád NE kiméld a billentyüzeted és gépelj be nekem legalább annyit: tetszett, fojtasd, én jövök és olvaslak. Köszönöm!

4 megjegyzés:

  1. "tetszett, fojtasd, én jövök és olvaslak."
    Puszi: Katabanya

    VálaszTörlés
  2. "tetszett, fojtasd, én jövök és olvaslak."
    szia :)
    tényleg tetszik és sajnálom hogy csak most jelentkezel amikor már így érzel, de nem baj most majd újra felszállsz a vonatra amin Kellan és Chirtina is fenn van az összes többi szereplővel együtt :D
    kérlek folytasd most igazán függő véget hagytál szóval így nem érhet véget
    jó írást, sok ihletet :D
    pusszancs

    VálaszTörlés
  3. Sziaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

    VÉGREEEEEEEE! már nagyon hiányzott és te is hiányzol! (Tudom, hibás vagyok én is ebben, de ez egy másik "levél"...)
    Na de már nagyon hiányzik Kellan is és ez az egész szituáció, történet mert valami fantasztikus, és érzem rajta hogy élvezettel írod az igen is IMÁDNI való tökéletes történetet.
    És NE merészeld le szarozni azt a történetet amiben Kella, Christina, az Lp és a csajok benne vannak, mert ha ők összejönnek akkor az csak jó lehet! Egy nagy buli, röhögés, őrültségek, egy kis szerelem a levegőben, majd mindenki a saját párjával elvonulva eltűnik a sötétségben :P ;)!
    Szóval remélem, hogy rendeződnek nálad a dolgok és a mi nyomásunkra is újra beindul a gépezet és napról napra megörvendeztetsz minket egy egy fejezettel! (azért figyeled, hogy mennyire követelőző vagyok xD :D Na jó elég lesz hétről hétre...
    hm.... :P :D Nem tudom mit írhatnék még, csak ismételni tudom, hogy nagyon jól írsz, egy tüneményes ember vagy, a szereplőid IS imádni valóak, és ne merészeld abbahagyni, mert már ez a "kis " kimaradás is rossz volt( jelezném, hogy azért nem reklamáltam folyamatosan, mert megértettem a dolgaid és nem szerettem volna túlságosan is az agyadra menni....a végén még ki lettem volna tiltva xD :D :D :D )
    Tárt karokkal várunk/várlak vissza először is téged, és ha lehet Kellant és a többieket se hagyd otthon!:D (amúgy az enyémet olvastad? mert még nem kaptam visszajelzést a végéről! :( )
    Puszállak egy nagy rakat ihletet, jó gépet, gyors ujjakat, boldogságot kívánok neked!:) Szeri van! <3<3<3
    GG
    U.i.:"tetszett, fojtasd, én jövök és olvaslak" :D:P muhaha tőlem nem szabadulsz!:D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez izgalmasan hangzik. Kíváncsi vagyok a folytatásra.
    Jó, hogy visszatérsz.
    Ágika

    VálaszTörlés